Friday, August 19, 2011

Jelajah Ramadhan

بسم الله الرحمن الرحيم

Jelajah Ramadhan, program yang akan aku ikuti dalam bulan ramadhan ini..insyaAllah..walaupun susah untuk mendapatkan kebenaran kedua orang tuaku,namun akhirnya mereka membenarkan juga..Kali ini aku akan menjejakkan kakiku ke bandar tawau buat kali yang ke-2 dan kali pertama menjejakkan kaki ke sandakan..InsyaAllah.. v(^_^)...Dapat juga aku rasai bagaimana mengunjungi dan memberi bantuan kepada mereka memerlukan di dalam bulan yang mulia ini..Selama ini hanya mampu melihat rakan-rakan seperjuangan yang lain menyertainya ataupun melihat di kaca tv sahaja kebahagiaan mereka membantu orang-orang yang memerlukan, kini aku dapat merasainya sendiri...baiklah sampai di sini dahulu yang mampu aku berikan.. InsyaAllah akan aku berikan cerita selanjutnya pengalaman menyertai program ini...Mohon semoga kami semua selamat sepanjang program ini dan semoga dipermudahkan urusan kami..jumpa lagi untuk entry yang seterusnya... (^_^)

No comments:

Post a Comment